Undrar!?

Varför är det så svårt att "få" nya vänner? Och faktiskt umgås med folk?
Har knytit några nya kontakter det sista året...men händer inte mycket.
Börjar ju undra om det beror på mig eller vad?
Samma sak med detta att umgås med folk? Man bjuder hem vänner och bekanta på nyårsfirande, middagar, spelkvällar, partys, grillkvällar, midsommar mm och inte någonsin blir vi själva bortbjudna på något dylikt??
Är vi så tråkiga att umgås med kan de väl bara plocka bort oss eller säga ifrån...varför låtsas hela tiden.
Under de 11åren vi snart varit tillsammans har vi blivit bortbjudna, som par, på en 30års fest och en filmkväll, en nyårsmiddag, en räkfrossa och några fikor.
Dessa är då lätträknade på en handnoch de flesta där är av samma par. :-D
Man tröttnar ju själv på att bjuda hem folk och försöka vara social och umgås när man aldrig kan boi ihåg kommen för dem nör det händer saker.
Detta känns fruktansvärt tråkigt och man blir väldigt ledsen.
Visst man håller en god min men inombords känner man sig ensam och ledsen.
Jag önskar verkligen att folk kunde lära sig att vara mer ärliga. Och mindre opna!
Tillslut tröttnar folk på att ge och ge...men tror inte att de inser det.
Jaja...slut gnällt av mig för den här gången!
Hoppas ni alla har bättre folk runt er så ni faktiskt har roliga planer någon gång mellan varven! Önskar er alla en fortsatt fin lördag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback