Väldigt trött...

...trots en rätt lugn dag med det vardagligaste typ.
Började som vanligt med att fixa matsäck, skicka barn till skolan och lämna på dagis. Sen hade jag lite egen tid så jag låg och läste och sen blev det att hjälpa maken lite med timlistor och kvitton innan vi åkte och handlade lite...bara för ett par dagar.
Efter det var det matlagning, disk, sopor och hämta på dagis.
Eftermiddagen har sen bestått av barnpassning, fixat med mellanmål, läst lite mer, kaffe med Malin och nu har jag precis nattat liten och spelar på mobilen mellan varven.
Som sagt....en rätt vardaglig dag med inga roliga (eller tråkiga) nyheter och absolut inget intressant alls. :-/
Har en del inspiration som jag vill göra något kreativt med...mem innan jag vet säkert är det bäst att låta bli. Annars är risken väldigt stor att jag blir missnöjd. :-(
Och det klarar jag mig utan! :-P
Nä...har inget roligt att skriva om så lika bra att avsluta så jag slipper "tråka" ut er alldeles för mycket...
Så med detta önskar jag er en trevlig måndagskväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback