Vissa människor...

...är guld värda och jag hoppas att jag någon gång kan vara lika hjälpsam tillbaka!
Min mamma är en av de personerna! Hon har alltid funnits där och ställt upp i vått och torrt oavsett vad. Och nu när allt är så jobbigt så underlättade hon allt lite extra! Älskar dig av hela mitt hjärta! ♥
Claes är en annan av dessa personer. Han ställer alltid upp när han kan och har varit ett enormt stöd i all skit och nu med resekostnader mm så är han åter igen en räddande ängel! Tack för att du är en sån underbar vän! Du är en riktigt stjärna! ★
Den tredje är svärmor som verkligen har ställt upp som ingen annan har kunnat och vi är så fruktansvärt tacksamma för allt! Vi hoppas vi kan återgälda dig på något vis framöver! ♥
Sen är deg min äldsta och bästa väninna ElleBelle och så självklart Malin!
Utan er vänskap och era råd och er förståelse skulle jag vara borta bra fler gånger än jag redan är. Ni är underbara och bättre vänner är svårt att få! Tavk för att ni är de ni är och för att ni "står" ut med "lilla" mig!
★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★
Med detta vill jag bara berätta att bästa Claes ställer upp och kör min älskling och hans kompis till Gardemoen på söndag. Så istället för 1000kr i extra resekostnad är vi nu nere på ca 500. Självklart vore det toppen om någon av våra vänner med bilnoch körkort kunde hämta dem med, mot att vi står för bensinen självklart, så vi slipper några extraresor...men hälften av kostnaden är ju i alla fall lite bättre!
Så tack igen Claes!
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
Nu ska jag försöka vila lite....foten värker en del.
Sen hoppas jag att min älskling kan duka frukost, eller hjälpa till. Men ska låta honom duscha och klippa sig klart först innan jag börjar "tjata" på honom. :-P

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisse

Älskade dotter , självklart att man ställer upp älskar ju er så himla mycket och tacken räcker att du finns där....love you...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback