God morgon!

Varit en rätt lång natt då jag hostar en hel del så antar att det får bli en tur till apoteket idac och införskaffa lite hostdämpande. :-(
Har även funderingar på att kontakta min läkare för att be om blodprover då jag de senaste två veckorna haft en hel del yrsel och illamående till och från, så kanske inte står helt rätt till? :-/
Men det får bli ett senare "problem", för de här dagarna som återstår av Emilias dagistid ska jag försöka hitta orken till att plocka och dola lite hemma. Även om jag mycket hellre hittar på något helt annat! :-P
Har i alla fall fått tag på Juliettes sista presenter så de borde komma nästa vecka och så ska vi väl även försöka hämta de vi inte hunnit hämta än. Men det är ju trots allt 2v kvar så det hinns. :-)
Idag har jag inget inplanerat. Hade hoppats på besök av min fluff med gudson, men det får bli en annan dag då det dykt upp något. :-(
Vad ska ni göra idag då?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback