3:e Advent

God Morgon och Trevlig 3:e Advent på er! :-)


Bara 10 dagar kvar till julafton nu och dagarna springer iväg fort nu. Men själv har jag ingen panik förutom över önskelistan. Inte för egen del men barnen börjar bli otåliga och tror verkligen inte att de ska hinna köpa om de inte köper i helgen. ♡
Goa de är. Men vi har ju fortfarande hela nästa helg på oss OCH måndagen!
Har kommit på några saker jag vill ha i alla fall: En ny mascara, ett plånboksfodral, vanligt skal och ett flip-cover till mobilen, boken: "Emma, Mias dotter" och en köttätande växt. ;-)
Men måste försöka komma på något mer i en mer vettig prisklass då jag definitivt inte tycker barnen ska behöva lägga för mycket pengar. De är ju bara barn! ♡
Idag får det bli en rätt lugn dag, men det är advent så åter dags att baka något med barnen. Kolan gjorde jag ju igår (och har gett upp) så ska försöka komma på något man kan göra med nougaten och chokladen och sen MÅSTE vi göra mer fudge..den tog liksom...slut. *förstår inte* :-P *fniss*
Så får det även bli en promenad till affären för att inhandla mer strösocker, annars blir det svårt att baka, och så ska jag fixa en härligt god söndagsmiddag som idag kommer bestå av fläskfilé med potatisgratäng! *slurp*
Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Söndagar brukar oftast vara väldigt långa och därmed väldigt tråkiga! :-(
Jaja. Jag börjar bli kaffe sugen så ska ta och fixa mig en mugg så passar på att önskar er alla en super bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback