Dagen...

...flöt på trots allt.

Syster Yster kom till stan så fick åtminstonde systembolaget och ica avklarat. ❤
Bilen...ja den står i garaget. Vi har haft i k-sprit i förebyggande syfte, men batteriet är helt dött...så vi måste köpa nytt. 😐
Och den utgiften hade jag gärna klarar mig utan just nu. Och för att vara helt ärlig vet jag inte hur jag ska få resten av månaden att gå ihop då vi hade så fruktansvärt mycket extra räkningar, mediciner och julen...bara detta drog ca 3000 mer än normalt och så nu det här förbannade bilbatterier som kommer kosta mella 700-1100kr. Så för att vara helt ärlig vill jag bara gråta känner jag.  😢😢😢😢😢😢😢😢
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Syster Yster försökte pigga upp mig lite med att hjälpa mig och göra mina naglar nyårsfina. 💅
Är jätte nöjd med resultatet och det piggar upp men tyvärr inte så mycket att jag kommer glömma bekymrena. 
De bekymren kommer garanterat störa min sömn de närmaste veckorna. Speciellt då vi måste ladda mitt busskort också. Och handla mat då det är över 3 veckor kvar till pengar och vi har ännu inte handlat mat till mer än 1.5 av dessa,  sen tillkommer färskvaror som mjölk mm. 😢
Men på något jävla vis ska det gå. Det MÅSTE gå! 
Nä! Skiter i detta och hoppas att en natts sömn kan få mig att se lite klarare på hela situationen. .så Natti Natti 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback