Försöker...

...rimma lite till en kul grej. Kan dock inte avslöja vad riktigt än ifall att personen som ska få denna överraskning råkar läsa min blogg. Det händer inte ofta men ibland så...
Men är i alla fall färdig med nästan alla småfix jag hade att göra ikväll. 
Har bara tre saker kvar att göra men två av dem får faktiskt bli imorgon när barnen är i skolan, den tredje imorgon kväll när maken är på jobbet, då mitt huvud värker enormt mycket så känner att orken inte riktigt finns kvar.
Frossan har jag i alla fall blivit av med för stunden så det känns skönt. Men känner ändå mest för att bädda ner mig själv och försöka sova! *sååå trött*
Så jag tackar för mig och säger nu god natt och hoppas både ni och jag får sova riktigt gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback