Fortfarande...

...uttråkad! 

Men har spenderat de sista två timmarna i soffan framför tv:n med en riktigt mysig julfilm från 2012. Fattar inte att jag missat denna då jag brukar ha riktigt bra koll på julfilmer som kommer då jag ÄLSKAR att titta på dem för att extra "boosta" stämningen. För de är ju sååå bra, mysiga och värmande! :-D
Den hette "Naughty Or Nice" och jag kan rekommendera den varmt!
Resten av familjen är fortfarande upptagna med sitt. Barnen med kompisar och darorer. Maken sitter fortfarande och spelar på sin dator.
Så själv ska jag ta och natta lilltjejen och sen se klart mitt påbörjade avsnitt av "The Originals".
Och är familjen fortfarande upptagna när det är klart funderar jag starkt på att krypa till kojs. Känns som om det är bra roligare än att bara sitta här, helt uttråkad, typ ensam denna lördagskväll! *suck*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback