God Måndags Morgon!

Sitter nu med mitt kaffe och var helt inne i mitt spel "Pyramid Solitare Saga" på mobilen men "wips" så är slla utkomna banor avklarade och jag kan inte spela mer. :-(

Så vad ska jag nu fördriva min dötid med?
Antar att jag får kolla efter någon likvärdig app...men det är såååå tråkigt att leta appar då det finns sååå många.
Men får vara glad att banorna tog slut nu för då kan jag lägga all min energi på att njuta av mitt kaffe innan det är dags att väcka liten för att få oss alla klara till skolan i tid.
Själv gör jag mina sista 3 dagar innan det är "jullov" och sen efter nyår är det tillbaka till praktiken i lite mer än 4 månader och sen in tillbaka i skolbänken för sista uppgiften och examen! :-)
Det känns faktiskt som om jag kommer klara av detta! Och det gör mig så glad och ger mig en sååå skön känsla. Jag kommer ha en utbildning och förhoppningsvis leder detta till jobb sen. Ett riktigt jobb så jag äntligen kan hjälpa till och bidra till den här familjen med något vettigt! *längtar*
Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och packa min skolväska och dator. För idag har jag massor av skrivande att göra och då vi bara har enskilda arbeten i sluttampen här så kan jag lika gärna släpa på laptopen och skriva i skolan! :-)
Så mina underbara läsare...ha en super skön måndag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback