God morgon...

...alla underbara läsare! :-)

Har varit vaken ca 30min och känner mig långt ifrån utvilad efter denna långa natt med flera uppvaknanden efter en hel del mardrömmar. :-(
Så idag blir det massor av kaffe och att ta det lite lugnt eller köra järnet så jag sover som en klubbad säl när en ny natt kommer! ;-)
Maken har åkt till jobbet och barnen sover så första muggen kaffe kan jag njuta av i tystnaden. *gött*
Sen måste jag få barnen klara innan jag fixar frukost och mig själv. Måste nog fixa någon lunch eller liknande med...den är tyvärr lite svår när vi inte hsr tillgång till kyl eller micro i skolan. Men samtidigt har jsg bara skola 10-13 idag så funderar skarpt på att käka mega sen frukost och sen äta hemma! :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback