God Morgon

Tidig morgon och det är helt svart utanför fönstret. Valde att gå upp samtidigt som maken så jag hinner få i mig lite kaffe innan jag ska väcka lilltjejen. 💖

Om bara 30min är det dags för henne att slå upp sina blå för att börja dagen. 🕠🕡
Frukost, kläder, adventskalenser, tandborstning, packa ryggsäcken innan jag ska locka hennes hår inför luciatåget hon har på skolan nu på morgonen. 👑
Och då hon ska samlas i klassrummet redan 7.15 så måste hon vara klar till 6.50. :-)
Så nu sitter jag med kaffe och maken med frukost. Han ska snart till jobbet och jag ska bara vara. En stund i alla fall! :-)☕
Hade så roligt med min Alpha igår när jag upptäckte alla roliga smileys och figurer som redan ingår att jag hade väldigt svårt att lägga ifrån mig dennför att sova. 😲
Men det jobbiga är ju att jag inte vet hur dessa ser ut för alla andra. Antingen syns de eller så blir det bara tomma små rutor ju!?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback