Hmpf

Skulle precis starta upp min nya leksak helt och insåg att det inte går då jag måste ha ett nytt simkort. :-(

Så nu är jag såååå besviken över att jag inte tänkte på detta tidigare. Så får vänta så snällt rills imorgon så jag kan ringa Tele2 och fixa detta. Så antagligen kommer jag inte kunna använda den förrän nästa vecka. *snyft*
Men men...eftersom jag får nytt sim så kan jag ju inte föra över mina telefonkontakter så då måste jag ju verkligen sitta som på den gamla tiden och skriva ner dem på papper sen så man kan lägga in dem senare. *suck*
Jaja...då har jag ju att göra i alla fall! :-P
Vad gör ni denna onsdagskväll då?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback