I gång!

Samtalet med Tele2 imorse gick, över mina förväntningar, riktigt bra!

Hon som svarade på Kundtjänst sa att det är bättre att åka till deras butik, om vi har möjlighet, för då slipper vi invänta posten plus att vi har ett nytt sim kort direkt och är igång innan helgen. :-D
Så jag ringde direkt till maken och bad honom fixa det på vägen hem från jobbet! ♡
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen var det att få iväg barnen till skolan och fixa med lite julklappar för min del. 
Frukost och ett avsnitt av "Pretty Little Liars" innan Helene kom för att få hjälp med en blöjtårta. 
Massor av rullande och gästande.  Massor av prat och trevligt sällskap. 
Och sen kl 14 var vi klara och nöjda! ;-)
.
Sen var det bara för mig att snabbt lägga in alla mina telefonnummer från min gamla mobil. Detta tog en bra stund och precis när jag var klar så vart det inaktiverat. Och inget fungerade förutom det som går på nätet då.
Och insåg då att jag är okontaktbar innan maken kommer hem med mitt nya sim eftersom detta då var avaktiverat!
Fick klara mig utan en stund då han åkte förbi frisören och klippte sig på vägen hem från stan. Men nu är min nya mobil helt igång och i bruk! Och jösses vilken skillnad! Ingen seghet, inga hackningar och allt bara flyter på snabbt och bra! *super nöjd*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Och nu har jag precis lämnat Emilia hos klass kompisen så passar på att inviga bloggen på min Alpha! :-D
Snart blir det att planera helgens mat så jag kan skriva en inköpslista. Sen måste jag fundera på hur och när vi ska handla imorgon då maken först jobbar och sen ska på julbord med extra jobbet. Så någonstans där måste vi försöka klämma in en snabbtur till affären, i alla fall så vi har det som behövs över helgen!
Så...med andra ord har jag inte längre tid att sitta här och töa med er. Så önskar er en trevlig kväll!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback