Jaja...

God morgon då!

Vaknade vid 4 idag igen, och detta börjar bli fruktansvärt tråkigt faktiskt. 😕
Men jag lyckades ligga och halvslumra på soffan fram till strax före 7 i alla fall så kanske känner mig lite piggare idag. *hoppas*
Fortsätter detta hela julhelgen får jag nog överväga att ta en sömntablett till torsdag natt eller liknande, för så här kan jag inte fortsätta. 😴
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Är i alla fall tacksam över att det snart är jul, är så mycket lättare att hålla god min med allt som är så härligt! 😀
Och nu är det bara två dagar kvar till julafton och jag är lika spänd och förväntansfull som barnen! ❤
Kanske inte över samma saker men fortfarande lika glad! 😃
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
Idag ska jag "förstäda" lite här hemma. Igår gick jag ju och plockade med massa små fix så idag ska jag ta det ett steg längre och typ skrubba badrum, duschrum och kök! *not fun*
Men hoppas på lite hjälp från familjen så man hinner göra något roligare också och inte bara tråkig städning. 😉
Måste tvätta lite åt tjejerna med. Så de har allt rent när de ska välja kläder till julafton. Då slipper jag gnäll över att just "DET" plagget ligger i tvätten! *framförhållning deluxe*
Äldsta har fått "permission" över jul så nu får vi träffa honom i hela 3 dygn istället för bara 5 timmar! 😃❤
Det ska bli sååå underbart att få ha honom hemma ett par dagar! Så jag längtar massor tills i eftermiddag när han kommer hem! ❤
Och ska passa på att njuta ordentligt av hans sällskap innan vi måste köra honom tillbaka på juldagen!
Ska se om jag kan planera in något roligt med bara honom. Vet dock inte vad då julen alltid går lös på så mycket pengar så det får bli något som inte kostar alldeles för mycket. Men skulle vilja göra något med honom när han äntligen är hemma lite längre! 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe i någorlunda lugn och ro innan jag tar hand om min och makens rena tvätt...så jag kan hänga tjejernas på tork sen! ☺
Men ni får ha en riktigt trevlig måndag. Ta det lugnt och njut av att julen snart är här! 😁

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback