Känns lite bättre!

Trots missödet med toalettsitsen och att jag får stå ut med en trasig tills imorgon så känns det bättre efter lite kvällsmat i magen! :-)

Idag fick det bli varma mackor och det satt riktigt fint i kistan! 😉
Och nu fram emot kvällen har vi haft familjemöte angående barnens beteende gentemot varandra och oss vuxna samt att min familj är väldigt lata mellan varven. Så nu hoppas jag att detta kommer leda till att det bara blir bättre så jag slipper slita röven av mig själv och kanske då även blir piggare så man har mer ork över för roliga saker och inte får ta den sista energin till att bara städa hemma. *önskar*
Och nu ligger tjejerna för natten. De har "sleepover" i Juliettes rum och kollar då på film. Theodor soelar dator i sitt rum och David har böäänkat sig vid köksbordet med sin dator bredvid maken. ❤
Så medans alla är upptagna passade jag på att packa tomtens säck med klappar. Allt i hemlighet så de barn som fortfarande tror inte misstänker eller ser sanningen! 🎅
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har fixat alla måsten på min dags lista, och lite extra utöver, så egentligen väntar jag bara på svar från väninnan angående fika så jag kan planera morgondagen ordentligt. För imorgon...då har jag att göra MASSOR! *härligt* 😃

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback