Mindre...

...än 2 timmar tills det officiellt är julafton! 😀

Varje år är jag lika förväntansfull som barnen. 😉
Och nu är vi helt redo! All mat är förberedd och alla klappar inslagna. Vi har duschat och så har jag målat tjejernas naglar. Måste erkänna att jag längtar tills jag övat mycket och blivit mer stadig på handen...eller ja...händerna! 
Här är Juliettes naglar. Rött och silver valde hon. ❤
Och här är Emilias. Hennes färgval är rött och guld. ❤
Efter detta blev det middag. Idag var vi lata så vi beställde faktiskt pizza! H*****e vad gott det var!! Har varit sååå sugen, lääänge, så kände att vi förtjänade denna pizzan! 😆
Vi tog en med kyckling, jordnötter och curry. *yummi* 🍕
Sen blev det vår traditionella filmkväll med julfilm. Och idag blev det faktiskt en tecknad som tjejerna valde tillsammans med maken. Så kvällens val var "Musse Pigg och hans vänner firar jul"! 🎄🎅
Samtidigt som vi kollade film målade jag mina naglar. Att måla på sig själv är f*n inte lätt och jag själv blir aldrig nöjd. Men kan inte göra bättre med dessa eviga skakningar så lika bra att jag vänjer mig! 😜
Jag valde rött, vitt och guld i alla fall. 😄
Och nu ligger tjejerna för natten...självmant
..bara för att de är sååååå ivriga på att få julafton. ❤
Make och son kollar klipp på youtube och jag själv väntar på att naglarna ska torka helt. 
Men snart får det bli att se klart filmen från igår; 21 jump street, så vi kanske kan se den andra i övermorgon eller liknande. 😀

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback