đŸŽ¶đŸŒŸMitt 2014đŸŒŸđŸŽ¶

Det hÀr har varit ett vÀldigt lÄngt Är men samtidigt har det gÄtt i en rasande fart!
NÀr jag tÀnker tillbaka pÄ Äret sÄ har jag insett att en del saker inte riktigt kÀnns bra och dÀrmed behöver det ske en förÀndring pÄ dessa omrÄden.
Saker som hör dit Àr:
👎Stress över att behöva göra sĂ„ himla mycket sjĂ€lv.
👎Den enorma kĂ€nslan av att inte rĂ€cka till eller duga som man Ă€r.
👎Ensamheten: att bara duga ibland men samtidigt aldrig riktigt höra till.
👎Slentrianen: samma saker dag ut och dag in, vecka efter vecka.
👎Avsaknaden av gemenskap.
SĂ„ dessa Ă€r saker som jag vill och tĂ€nker Ă€ndra pĂ„! 
Har ingen lust att vara den som alltid fixar och dolar med allt och ser till att hitta pÄ roliga firanden och aktiviteter, men som ocksÄ glöms bort nÀr det Àr dags för sÄdana saker och faktiskt inte blir bjuden sjÀlv.
Man kan bara förĂ€ndra saker sjĂ€lv och det börjar bli dags att sĂ„lla bort sĂ„nt som fĂ„r en att kĂ€nna pĂ„ det hĂ€r viset; bĂ„de mĂ€nniskor och saker runt omkring! 😆
Sen finns det saker har varit toppen! Som förgyllt mitt Ă„r och gjort det extra roligt. Och dessa vill jag gĂ€rna framhĂ€va extra! 😆
🌟Har Ă€ntligen fĂ„tt vettig hjĂ€lp med stora sonen, vilket gör att hoppets lĂ„ga Ă€r tĂ€nd, Ă„ter igen, om en ljusare framtid för honom. ❀
🌟Har en mycket mer harmonisk familj som njuter mer av tillvaron tillsammans. Som Ă€ven visar mer glĂ€dje, kĂ€rlek och faktiskt umgĂ„s pĂ„ ett annat sĂ€tt.❀
🌟Har fĂ„tt ett litet gudbarn till. En underbar liten tjej som fĂ„r mitt hjĂ€rta att smĂ€lta! SĂ„ nu Ă€r jag inte bara berikad med mina fyra egna barn utan Ă€ven tre underbara gudbarn som jag kan dela min kĂ€rlek med!❀
🌟Fick njuta av en underbar julafton (och juldag) med min Ă€lskade morfar.❀
🌟Har Ă€ntligen börjat en utbildning, som Ă€r bĂ„de rolig och givande. Och detta kĂ€nns helt rĂ€tt för mig.
🌟I utbildningen har jag mycket praktik, pĂ„ en affĂ€r som jag trivs jĂ€tte bra pĂ„. Med bĂ„de chef, kollegor och arbetsuppgifterna.
🌟Maken har fĂ„tt fast jobb...i Sverige! Och det Ă€r sĂ„ underbart att ha honom hemma varje dag!❀
🌟Allting nytt jag lĂ€rt mig och kunnat prova pĂ„.
🌟Mina speciella vĂ€nner som gjort Ă„ret extra bra och minnesvĂ€rt av olika anledningar; Malin, Claes, Sandra, Sofie och Mattias! Ni Ă€r guld vĂ€rda!❀
🌟Min mamma, min syster och min svĂ€rmor; som pĂ„ sina egna sĂ€tt förgyller mitt liv! Älskar er sĂ„ otroligt mycket!❀ 
🌟Min familj; 
     â€David som kĂ€mpar pĂ„ och gör sitt        bĂ€sta...Jag Ă€lskar dig sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ och finns alltid hĂ€r  för dig! 
     â€ Theodor som Ă€r sĂ„ annorlunda och alltid  vĂ„gar gĂ„ sin egen vĂ€g...Jag Ă€r din egna  hejjarklack och Ă€lskar dig sĂ„Ă„! 
     â€ Juliette som utvecklas och visar nya  positiva sidor hela tiden...Du Ă€r sĂ„Ă„Ă„ modig och  jag Ă€r sĂ„ stolt över dig! Älskar dig sĂ„ min  prinsessa! 
     â€ Emilia som varje dag visar sin styrka, sina  speciella egenskaper som Ă€ven förgyller vĂ„r  vardag med mĂ„nga skratt. Men Ă€ven mĂ„nga  frustrationsattacker dĂ„ hon Ă€r sĂ„ himla  bestĂ€md...VĂ„r Ă€ngel! Du Ă€r sĂ„ Ă€lskad  och en sĂ„Ă„  speciell och stark liten tjej! 
     â€Min make; som fortfarande stĂ„r ut med  mig efter alla dessa Ă„r...Jag Ă€lskar dig lika  mycket nu som nĂ€r jag blev kĂ€r i dig frĂ„n början! 
❀❀Ett liv utan er Ă€r inte ett vĂ€rdigt liv!❀❀
đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŒŸđŸŒŸđŸŒŸđŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶
Ja ni...detta Àr mitt Är!
Jag Àr sÄ tacksam för de speciella mÀnniskorna jag har i mitt liv och för alla de underbara saker som hÀnt!
Det andra...ja det Ă€r upp till mig att förĂ€ndra och ingen annan kan göra det Ă„t mig. 😆
SĂ„ nu Ă€r det bara att börja det nya Ă„ret med en ny energi, nya drömmar och förhoppningar! Och det kan bara bli bĂ€ttre! 😃

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback