Morgonstund...

...har guld i mun!

Har precis duschat och tvättat håret. Det där jäkla håret är just nu till mer besvär än nytta tycker jag!
Ja den tjocka omplåstringen är nu borta så jag behöver i alla fall inte tvätta håret i sidled. :-P
Men det svider rätt fint av schampoot så det var inget vidare skönt att massera in eller skölja. Så jag längtar riktigt mycket tills allt är borta och man kan tvätta sig som en normal människa och verkligen massera in schampoo i hela håret ordentligt. ..fniss...tror jag kommer tvätta håret i evigheter sen när det är helt läkt! :-P
Men men...nu är det gjort för denna gången, och kaffemaskinen är uppvärmd. Så då ksn jag ta mig lite kaffe innan jag måste väcks mina "små" huliganer! ♥
God morgon på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback