Nu är det helg!

Hela dagen har jag haft att göra och nu är även veckohandlingen avklarad! :-D

Flickorna är gos kompisar och leker. Sonen sitter vid datorn och spelar och maken har precis åkt till en polare för någon för-öl innan julbordet.
Så då var det bara jag kvar nu då! Gräsänka ikväll och musiken ljuder ur högtalarna, basen vibrerar gött och jag ser fram emot egenvård! Kanske t.om tar mig en liten cider trots att jag ALDRIG gör det och definitivt inte ensam. Men den är ju inte stark och är definitivt kall! :-)
Så kort och gott är jag redo för att ta helgen och vill önska er alla en underbar sådan!
Så för att kicka igång ledigheten bjuder jag på en riktigt "trevlig" helgbild! *fniss*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback