Nu bara slappa!

Vi valde att fixa maten först...eller ja...jag valde. Kände att det är skönt att ha de där tråkiga pannkakorna avklarade. 😉

Sen drog vi till Ica och köpte tops, bomullsrondeller och dricka innan vi åkte till svärmor för att hämta de sista julklapparna, godis, kakor och julmat. Jösses vad jag längtar efter att griljera skinka så man känner den underbara doften här hemma! 👅
Juliette drog på julshopping med kompisar och Emilia stannade hemma med Theodor så de spelade kort och kollade på barnkanalen. ❤
Och nu är vi hemma. Varorna inplockade, de hämtade grejorna på sin plats...förutom klapparna som får vänta till senare så jag får "möblera" om under granen så de får plats! 
Samma visa varje år. Tror det ska gå så smifödigt och tycker vi köpt lite. Men sen när allt ska under granen inser jag att så inte riktigt är fallet...*typiskt mig* 😂😂😂😂😂😂😂
Så nu får det bli att slappa och bara njuta av ledigheten för imorgon är en ny dag med nya måsten och en längre lista med saker att göra. 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback