Så trött nu!

Skoldagen gick bra. Fortfarande lite svårt att komma igång med hjärngympan...men fick mer gjort idag än igår så det går i alla fall åt rätt håll. :-P

Slutade dock en timme tidigare så passade på att uträtta några ärenden innan jag åkte hem för att julpynta lite mer...detta resulterade i små mini julgrupper till köket. :-D
Ringde hem lilla dottern från dagis och sen gick vi till Sofie och gratulera henne på 35års dagen. :-)
Blev smörgåstårts hennes göbbe gjort. Den var supergod! :-D
Fick med en bit hem till min gubbe...och måste vara ärlig och säga att det suger hårt i tarmen...så fruktansvärt svårt att låta bli den! :-/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
När vi kom hem från firandet blev det ett telefonsamtal till min morfar, ett till min syster yster och ett till min mamma innan det blev pyssel med barnen. Pyssel som resulterade i dekoration av pepparkakshus ,speciella hjärtpepparkakor till de söta små barnen.
Även snögirlanger inne och byggt pepparkakshus och dekorerat runt.
Nu är jag trött, sliten och irriterad då det mesta  av pysslet har strulat, tjejerna har bråkat och min mobil är sååååå jävla seg att det knappt går att skriva eller något på den. Touchen reagerar liksom inte. :'(
Så nu tänker jag skita i resten och krypa upp i soffan med en påse popcorn och tycka synd om mig själv! Och drömma om en ny mobil! Som definitivt inte kommer att hända. :-(

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback