Skön eftermiddag!

Till lunch blev det fiskpinnar med mos! Det var såååå himla gott, då det var länge sen vi åt det!

Sen blev det disk och små plock hemma innan jag tog en ny tur ner till Välsviken tillsammans med stora dottern. :-)
Vi var till XXL, hittade tre julklappar till. ;-)
Sen blev det Lager157, där blev det hela 7 julklappar till! :-D
Ett snabb besök på Jula...köpte en julklapp där med. Och sen en på Ica! :-P
Nu har jag små plock kvar till en julklapp och inköp av 4. Sen tror jag faktiskt att jag är klar! :-D
Tror! Man vet aldrig med mig då jag har en tendens att överdriva inköp av julklappar. Men det är för att jag ÄLSKAR julen! Och jag gillarbatt ge bort saker och glädja andra människor! ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men nu ska vi ha fredagsmys. Börjar med att se en film med lilltjejen, sen får det bli något annat med de större då de är lätt trötta på att se teknat varenda vecka. *förstår dem*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback