Skönt!

Blev panpizza att äta. Hade ingen lust att laga något och var sugen på pizza...men ingen lust att köpa hem på utkörning då jag äter så lite. :-)

Sen blev det en skön dusch och en lite mer rejäl tvätt av håret. Går bättre och bättre! :-D
Och nu har jag precis haft mys med barnen. Vi såg "Phineas And Ferb Christmas Vacation" som Juliette valde:
Samtidigt som vi såg den filmen så passade jag på att ta hand om mig själv. Så epilerade benen, klippte och filade naglar, fixade till fötterna och målade på mitt stärkande lack på naglarna...har fortfarande en förhoppning om att jag ska hinna få dem någorlunda starkare innan praktiken börjar igen så jag kanske slipper att de alla går av, flisar sig och blir allmänt FULA! *hoppas*
Och när första filmen var slut så kände jag att vi kan se en kort film till (den första var trots allt inte jätte lång den heller), och jag insåg att jag vill se "The Snowman" som är från 1982! Så då såg vi denna härliga kultfilm! Och än idag sitter jag med ett småleende på läpparna och verkligen myser till den! :-)
Åh vad jag gillar denna skarpt! Den är sååå charmig och mysig!
Och måste erkänna att det blivit lite av en tradition att se den varje år innan julafton. *me like*
Och till filmerna blev det cashewnötter och så fick barnen cola medans jag tog den där cidern. Och 1,5 timme senare....har jag fortfarande mer än halva kvar. *inget ovanligt*
Och nu...ja nu ska "snart" få lilltjejen att gå och sova och sen ska jag krypa upp tillbaka i soffan och bara njuta av att man är ledig! Och självklart invänta maken! Jag hoppas han inte kommer hem för sent.
Även om jag verkligen unnar honom denna utekväll så har jag så svårt att sova när någon saknas här hemma! ♡
Men jag vill i alla fall önska er alla en riktigt trevlig fredagskväll oavsett vad ni hittar på!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback