Soft!

Flickorna har lekt så snällt på Emiliad rum så då passade jag på att softa i soffan med kaffe och några avsnitt av "The Vampire Diaries". *me like a lot*

Nu ska snart kompisen hem så försöker få tjejerna att städa upp efter sig. Vet inte riktigt vad de gör eller hur de går. Men när de kommer ut med trasigt julpynt (som råkar åka i golvet) vågar jag inte kolla. :-/
Tråkigast är att denna tomtelykta har varit med så många, många år. Så måste nog försöka laga den. *nostalgi liksom*
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Är sååå uttråkad och rastlös samtidigt som jag bara vill slappa (men jag är nog fasiken inte byggd för att slappa). 
Men tror rastlösheten mest beror på att det börjar bli jäkligt enformigt att "bara" vara hemma på helgerna. 
Varje dag ser likadan ut. Vecka in och vecka ut. Jobb/plugg, barn, tvätt, städa, disk, sopor, veckohandling, planering, fredagsmys. ..sen börjar vi om igen.
Inget extra...inget ungås eller hitta på saker med andra människor. *drömmer mig bort*
Jaja...det är väl så det är så lika bra att börja vänja sig.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback