SUCK!

Hade snabb besök här en sväng och var till Jula för att köpa nya toalettsitsar då vår ena är trasig och den andra äcklig! Har bett om nya ett par gånger men händer aldrig någonting så får väl köpa själv den här gången också! 😠

Kommer hem och hänger upp sista maskinen med flickornas tvätt för att sen montera sitsarna. Den här gick jätte bra!
Den i badrummet blev det bara skit av! Allting är i plast och SJÄLVKLART drar jag sönder skruvfästena! Förbannade jäkla skit!
Och så är jag som jag är. När jag börjar fixa med någonting så vill jag få det klart. Och nu blir det ju inte klart idag trots allt. För själv orkar jag inte åka tillbaka och jag har verkligen inte hjärta att be maken heller. 😢😢😢
Jaja...får väl fortsätta tycka synd om mig själv och hoppas att mitt (nu) dåliga humör släpper!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback