Torsdags morgon!

Barnen är redan helt klara för skolan så Theodor sitter vid sin dator, Juliette glor på tv insitt rum och lilltjejen kollar på barnkanalen i vardagsrummet. 

Maken sover då han jobbar sent denna veckan och själv halvligger jag i soffan bredvid lilltjejen och planerar dagen. :-)
Idag blir det en tur till svärmor för att sy den där säcken tills julafton! :-)
Måste även till affären för att handla lite grann och sen ska jag fixa med de sista två överraskningarna här hemma så jag kan slå in dem innan imorgon. :-)
Jag hoppas bara det blir som jag vill och att det inte krånglar någonting!
Måste nog även fylla på vår inköpslista inför storhandlingen...misstänker att vi behöver mer julpapper och etiketter.
Och så måste jag fortfarande komma på vad vi ska hitta på med barnen imorgon kväll. Vill gärna göra något utanför hemmet. Men det verkar vara omöjligt om man inte kan lägga massor av pengar. :-(
Så medans jag funderar och väntar på att barnen ska åka till skolan samt att höra från svärmor att hon är redo för besök så känns det som om det är dags för kaffe! ;-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback