38 dagar...

...kvar till julafron och gissa om det kliar i fingrarna redan nu över att få julpynta!

Har så många idéer och så mycket jag vill göra så nu vill jag att dagen D ska komma så jag får göra allting! :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Efter allt ute pyssel igår så har orken varit på NOLL. Vilket också har märkts då maten denna helgen har varit riktigt slappt. Köttbullar med makaroner och hamburgare. *urk*
Och resten av tiden har jag "legat" på soffan och inte gjort ett skit som inte varit nödvändigt. Så med andra ord är det bara disken som jag fixat med utöver den slappa matlagningen. :-/
Men är man inte helt frisk så är man inte. Och kanske ska lära mig att ta det lugnt för att ha större chans att friskna till!?
Så slappar dygn och inget att göra. Skönt och enerverande på samma gång. Men ska i alla fall ta och messa min chef för att kolla om jag är välkommen tillbaka imorgon eller inte...är ju trots allt fortfarande en berg och dalbana med feber och halsont så lika bra att låta honom avgöra. *hoppas*
Nä! Ge mig och se om jag kan hitta på något att sysselsätta mig med en stund...kanske mer pyssel, det är ju trots allt en stillsam aktivitet! ;-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback