Älskad och Saknad!

För ett år sen satt jag i en bil på väg till Stockholm tillsammans med min make för att säga farväl en sista gång till min lillebror.
Dagen var tung och mycket svår då han fick lämna detta liv alldeles för tidigt.
Och så omtyckt och kär som han av många var, lämnades alldeles för många med brustna hjärtan kvar. :'(
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Inte en dag utan att mitt hjärta värker av sorg. :'(
Har fortfarande svårt att förstå att jag aldrig mer kommer få se dig, aldrig mer få prata med dig, aldrig mer få krama dig eller vara med om dina knasiga, men roliga upptåg.
Tycker fortfarande det är orättvist att just du miste ditt liv. ♥
Så för att fortsätta hedra dig kommer jag aldrig sluta sakna dig!  ♥ Aldrig sluta älska dig! ♥ Och jag kommer aldrig någonsin glömma dig eller all kärlek du givmilt delade med dig av! ♥
Jag trodde jag var klar
att sörja dig, och så.
Men nu igen inatt
slog sorgen bara på.
♥ ♥ ♥
Jag saknar dig till döds
-kom tillbaka lillebror.
Jag gråter ut min längtan
när jag undrar var du bor?
♥ ♥ ♥
Aldrig mera tro
-att tiden blir min vän.
För verkligheten tar mig
-till avgrunden igen.
♥♥♥
☆★☆★☆★☆★☆★★★☆★☆★☆★☆
Så älskade lillebror. Jag hoppas du har det allra bäst oavsett var du nu finns. För du om någon förtjänar det allra bästa allra mest! ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback