Åter igen...

...sitte rjag här klar vaken och kan inte sova. Gissa om jag börjar tröttna!

Men men. Just nu finns det inte speciellt mycket att göra åt saken och det är faktiskt bara att bita ihop! 
Och med tanke på min ovana att försova mig känns det lite som att det inte är någon större idé att försöka somna om heller då det bara är lite mer än en timme kvar tills väckarklockan ska ringa.
Och idag har jag ingen gullig son som väcker oss då han har sovmorgon och inte börjar själv förrän 10.45...
Så bör ta det säkra före det osäkra tror jag. :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så då är den stora frågan vad jag ska göra istället?
Än en gång glömde jag ta fram saker innan jag somnade sp kan inte sätta mig och fixa med det sista småpysslet. 
Skulle kunna sätta mig och påbörja tårt figurerna tills på torsdag. Men är nog lite rädd att jag inte hinner klart och vill gärna göra alla samtidigt.
Så vad gör man då?
Som inte väcker övriga familjemedlemmar? 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback