Bara en dag kvar!

Då var ännu en dag på praktiken avklarad och nu återstår det bara en dag där innan det blir tillbaka till skolbänken och sen "jullov".

Var en bra dag, små stressig och samtidigt rätt lugn. 
Fick vara "akut-kassa" nu på eftermiddagen. Det innebär att de ringer till mig när det behövs en tredje kassa. Detta var första gången. Roligt men stressigt då man inte hann med några andra uppgifter utan fick springa och öppna kassan hela tiden. ;-)
Skulle ha gått igenom de första 7 punkterna i min skolpärm...men chefen var upptagen hela dagen som vanligt.
Men tänkte haffa honom på fredag när jag hälsar på med hejdå fika så får vi ta det då istället. Jag har ju tid i alla fall då jag är "sjukskriven" efter operationen på torsdag. :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu till dagens stora och svåra fråga. Hur ska jag spendera resten av eftermiddagen/kvällen?
Skulle vilja hämta mitt paket på konsum. Men så mörkt och kallt ute nu så det får vänta tills på torsdag eller fredag tror jag bestämt. 
Hmm...så istället då?
Är ju bara 29 dagar kvar till julafton nu och bara 4 dagar till 1:a advadvent så då är frågan om jag kanske ska ta mig i kragen och börja adventspynta...få upp julgardiner och stakarna så de är redo att tändas på söndagsmorgonen?
Fast roligare just nu vore det att börja göra dekorationerna till tårtan jag ska ta med och bjuda arbetskollegorna på. De ska ju vara klara innan torsdag då jag antagligen inte orkar mycket efter operationen. 
Så...vilket ska jag göra idag? Nu? Först? *beslutsångest delux som vanligt*
Jaja...jag har lite tid att fundera på vad jag ska börja med då jag ändå har fullt upp med mitt kaffe just nu ändå! :-P
Men hur har er dag varit då? Hänt något roligt eller har allt varit som vanligt?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback