Blev att pyssla!

Kunde inte somna om trots allvarliga försök. Så jag har helt enkelt gett upp! 

Så istället tänkte jag att jag ska prova på en kul grej jag såg på en pysselsida på facebook. Pyssel väcker ju ingen annan alla fall! :-P
Men tänkte att fy f-n vad fult med äggkartong i kylen...ingen snygg färg eller någonting. Plus att det är kartong så har väl inte världens bästa hållbarhet.
Så jag tejpade mina med aluminiumtejp!
Den tejpen är helt underbar och är användbar till så himla mycket. Ett extra plus är att den är extremt billig och räcker sååå länge! :-D *me like*
Nu har man bra översyn över vad man har. Plus att man slipper att de ramlar över kanten. 
Ska även flytta ner detta hyllplan i kylen så att alla barnen når utan att riva allting nästan varje gång! ;-)
Så vad gör man nu då? 
Alla andra sover fortfarande och klockan är inte mer än 4.30, så måste fortfarande vara någorlunda tyst. :-/
Kanske ska försöka somna om?? ;-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback