Dags att gå upp!

Där ringde klockan...så jag vet ju att dden funkar i alla fall. :-P

Men jag var ju redan vaken så inga problem med försovning idag i alla fall! ;-)
Sitter redan med morgonkaffe då jag fryser så jag hackar tänder. Måste försöka få upp kroppstemperaturen på något vis innan man ska bege sig ut i denna ruskiga kyla. 
Längtar faktiskt efter snö och riktig vinterkyla nu! *udda*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Om mindre än en timme är det dagsnatt väcka lilltjejen för att påbörja en ny morgonkamp så hon blir klar i tid. Är lite skönt att detta är sista veckan jag behöver tjata riktigt så mycket på henne då jag sen ska tillbaka till skolan och efter nyår har hon morgonfritids. :-D
Det kommer vara lika skönt för henne som det blir för oss andra. ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä...måste snart börja göra mig iordning så ska inte tjöta för mycket här nu utan helt enkelt bara önska er alla en bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback