Dumma hals!

Är jätte trött nu men har fått väldigt ont i halsen igen, vet dock inte varför, och inget hjälper så har svårt stt koppla av.

Men barnen sover och jag hoppas att halsen känns bättre imorgon när den fått vila ett par timmar. 
För fy attans vad jobbigt att jobba med den här dumma halsen. Men jag tänker inte ge mig i första taget! *envis*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Besöket av Claes med famiöj var hätte trevligt, även om lillsnuttan bajsade bland det första hon gjorde när jag tog upp henne. *sötnos*
Så fick lov att byta blöja innan man kunde dricka vidare på sitt kaffe.
Tjejkvällen med horror serien blev inställd så jag tar en lugn kväll för mig själv.
Har precis ätit kvällsmat; stekt limpa med stekt ägg och några knaperstekta baconskivor! *slurp*
Så nu slappa framför tv:n och hoppas att John Blund kommer och strör grus i ögonen på mig snart!
Önskar er en trevlig kväll och hoppas ni får sova riktigt gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback