Fars Dag!

God morgon!

Känner mig lite bättee för varje dag som går och hoppas innerligt jag mår helt bra snart så man slipper vara så orkeslös och leva i karantän! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Idag är det fars dag och det ska självklart firas!
Har redan börjat lite med att hjälpa tjejerna att publicera en dikt och bild på hans profil på Facebook. 
Den löd så här:

"Nu är det dags, dagen är här
nu får vi fira den vi håller kär.

Du är vår pappa, den bästa möjliga
utan dig känner vi oss löjliga.

Finns för oss när vi dig behöver
dock ditt prat oss ibland söver.

Men rolig du är och det är det som är bäst
för vi älskar dig allra mest!" 
Grattis på Fars Dag älskade pappa! 
Vi ska försöka fira dig utan smärta. ;-)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Pussar & Kramar 
från
Emilia & Juliette
Sen ska jag försöka hjälpa barnen att vaka en tårta till honom...om de själva vill baka...annars får jag göra det själv. ;-)
Men utöver detta blir det en lugn dag och jag ska fortsätta vila upp mig. För har insett att ju mer jag vilar desto snabbare blir jag frisk..och nu är jag trött på att vara sjuk!
Så till er alla där ute önskar jag en bra dag! Till alla riktiga pappor därute önskar jag en superbra dag! ♡♥♡

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback