Fnys!

Verkar inte som om jag kommer få något svar på min halsodling idag om nu inte sköterskan jobbar övertid då eftersom vårdcentralen stängde kl 17, detta känns ju inte så troligt då det är fredag och allt!

Så gissa om jag är irriterad, arg och besviken för så länge jag inte vet vad det kan vara så får jag inte gå tillbaka till praktiken, inte så länge jag har några symptom alls, och jag kan heller inte umgås med folk eller pussas med mina barn eller min make. :'(
Tycker faktiskt detta är väldigt dålig stil av vårdcentralen!!!
Jaja...trevlig helg till mig! :-(
Finns ju tyvärr inget mer jag kan göra åt saken så bara att bita ihop och försöka mitt bästa. Men börjar bli tröttsamt!
Jaja..ska inte dra ner er fredag med mitt gnäll så
☆★☆★☆★Tack & Hej!★☆★☆★☆

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback