Första dagen...

...efter alla hemma dagar gick bra. Visst jag är trött nu och visst jag kände orken svika flers gånger. Men jag är envis och tänker INTE ge upp!

Chefen var extra snäll och gav mig "lättare" saker att göra så min dag bbestod först av att plocka i barnmatshyllorna. Och sen fick jag ta ansvar för en ny praktikant som började idag.  Så resten av dagen bestod av att försöka lära upp henne, springa ärenden åt chefen, fixa godis hyllorna (var typ tomma igen...som alltid när jag varit borta), plockstäda i exponeringarna, fixa tacohyllor, mjölhyllor samt pasta.
Sen fick jag exponera barnmat, fixa med bake-off och tömma nästan tomma exponeringar.
Ja...det var min dag! Fullt upp men med mindre ansträngande saker. *skönt*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Så..hur var er dag då?
Nu blir det lugnt för min del. Väntar på Claes med familj för att få dricka kaffe med sällskap...hoppas de kommer snart! *kaffesugen*
Sen ska jag se "American Horror Story" med Malin ikväll! *längtar*
Och efter det...ja då blir det sängen för min del för att samla krafter inför morgondagens arbete. Lär behövas då det kommer leverans så massor av varor som ska plockas in! :-)

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Du ska väl inte lära upp den nya praktikanten i alla fall??
Åh nej.
Skönt att du mår bättre i alla fall :) kram

Svar: Det hoppas jag inte att jag ska då jag inte är "bossig" som person så har väldigt svårt att säga till folk vad de ska göra och ännu värre är det att påpeka om/när de gör fel. :-/
Ja lite bättre. tyvärr fick jag ont i halsen igår igen och känner fortfarande av den lite. Jag hoppas verkligen jag blir helt frisk snart! kramiz
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback