Fortfarande...

...trött. Trots att jag sovit nästan sju timmar så känns det mer som en. :-/

Så idag är det perfekt att jag ska sitta i kassan efter lunch!  Lite lugnare tempo och definitivt lugnare för kroppen!
Speciellt då förmiddagen kommer bli rätt hård eftersom vi får leveranser som ska ut så när jag kommer till jobbet är det baranatt byta om och hugga in på en vagn för att fylla på hyllor och överlager.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men innan dess så är det de vanliga morgonbestyren och då börjar vi dagen med en cigg, en mugg kaffe och detta inlägg innan det är dags att göra mig iordning för att sen kunna väcka barnen.♥
Så med detta önskar jag er alla en riktigt bra dag så hörs vi mer sen.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback