Fredag...

...och sista arbetsdagen för veckan. 

Måste erkänna att det ska bli skönt då jag fortfarande inte mår något vidare och helst vill jag bara vara hemma och kurera mig mera. Men funkar inte med utbildbingen att vara borta så mycket så måste bita ihop känner jag! :-/
Och inte blev det bättre av att jag var så trött igår kväll och hade väldigt ont i magen (men släppte till slut).
Men trots det lyckades jag i alla fall få tiden att räcka så jag hann göra klart tjejernas adventskalendrar (utom några få saker som är kvar att slå in) så nu känns det mindre stressat över att 1:a december närmar sig 
med stormsteg! :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sitter nu med morgonkaffe och njuter av tystnaden och ensamheten. Kan ju erkänna att det smakar supergott! ;-)
Idag slipper jag stressa då liten sover gos svärmor så ingen att väcka eller tjata på hela morgonen. *skönt*
Så om en timme ska jag dra till bussen för att kämpa på en dag till innan det blir lite längre helg då jag blrjar först efter lunch på måndag. 
Men ingen lugn morgon då inte ändå med utvecklingssamtal och sjukhusbesök. Ska nog försöka klämma in samtal till min läkare också, så hoppas verkligen han är tillbaka då!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I eftermiddag blir det att åka och storhandla och sen ska vi försöka ha fredagsmys med barnen. Misstänker att jag däckar....som vanligt. :-/
Och imorgon vill barnen till stan på det stora barnkalaset, plus någon tävling på ica...så vi får se vad vi hinner och orkar med. :-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Och idag är det bara 33 dagar kvar till julafton! :-D
Så måste nog försöka köpa de där kartongerna så jag kan göra mitt speciella julpyssel. För helst vill jag ha den klar innan 1:a advent så jag verkligen får känna in mig och fundera över vad jag tycker! ;-)
Är ni nyfikna? 
Det får ni vara ett tag till för än så länge avslöjar jag ingenting. :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback