Fullspäckad dag.

Har som sagt pysslat hela veckan med smågrejor så inte blev den här dagen annorlunda. ;-)

Idag bestod pysslet av att fixa och dola utomhus. Är fortfarande julpynt mm som ska ut men det får allt vänta några veckor till! :-)
Här får ni bilder på delar av det jag gjort (dekorstionspinnar, kulor och klickor är ej med....de får ni se med det klara resultatet om ett par veckor):
Var även en sväng till stan idag för att köpa små saker. Men mest för att möta en väninna och byta saker. Hon har gjort lite julklappar åt mig på beställning och jag handlade åt henne på Ullared! :-D
Har även dammsugit här hemma och veckohandlat. Har dock inte hunnit skura ännu och vet inte om jag orkar det idag eller om det helt enkelt får vänta tills imorgon efter frukosten!?
Är snart dags att fixa middag (hemmagjord pizza) och så ha fredagsmys med min älskade familj! ♥
Så nä....skura får vänta tills imorgon då jag verkligen inte har någon ork kvar nu. :-(
Så fortsätter dricka mitt kaffe och säger "Tack och Hej, önskar er alla en Trevlig Helg!"

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback