Hemma...

...efter en riktift hård dag på jobbet! 

Har skurit, lyft, exponerat och flyttat 4 hela pallar med kaffe samt 2 halvpallar med kakburkar.
Jösses vilken tid det tog, tungt och många böjningar (vilket känns rejält i ryggen nu) samt att jag blev så trött ttillslut när det blev fel, rasade, burkar gick sönder. 
Jag skakade så enormt så borde tagit en paus att äta mellanmål men fanns ju inte tid för det. :-(
Men det var ändå en bra dag då chefen verkar trivas med mig och verkar ha en del tillit för mig. :-)
Så trots att det blev som det blev är jag nöjd med arbetsdagen!
Så nu är man hemma med en väldigt trött rygg och trötta axlar plus väldigt sliten känsla med grus i ögonen. 
Så tar en paus i städandet med en kopp kaffe för lite energi. 
Sen vid 19 kommer Malin och ÄNTLIGEN är det dags för två avsnitt av "American Horror"!!! :-D
Efter det blir det fasiken sängen för min del!
Hoppas ni alla haft en bra dag!?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback