Inte mycket vila...

...under dagen. Men jag mådde rätt okey. Det är först nu när klockan är över 21 som jag känner att jag faktiskt inte mår så bra trots allt. :-/

Men har varit på jobbet med tårtan.  Alla tyckte den var jätte god och super fin.  Bäst av allt var att ingen kunde gissa innehållet förutom chefen som tog den ena i alla fall (Marabou black). *fniss*
Stannade för att försöka göra pärmen och mina skoluppgifter. Fick bara någon enstaka gjord då chefen var för upptagen för handleda. Så jag får försöka boka en tid med honom till veckan eller liknande och helt enkelt hoppas på det bästa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
När jag kom hem satte jag ut mitt julpyssel utanför dörren..så som jag har väntat och längtat! Nu ser det i alla fall lite mer juligt ut. ;-)
Ska ner en skylt i sista gruppen också. Men den tar jag fram lite längre fram då den är väldigt "julig". Så med resten av julsakerna...om några veckor...eller troligtvis dagar om jag känner mig själv rätt! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen var jag med Theodor ut i skogen så han kunde såga en pinne åt mig som jag ska ha på söndag kväll när barnen lagt sig och somnat. En liten överraskning kommer de få när de vaknar! :-D
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Sen plockade jag undan här hemma på tvätt, skor, disk, sopor och allt annat bråte som blivit liggandes när man fixat med roligare saker.
Fortsatte att slå in julklappar, tog fram adventsljusen samt kalenderljuset och så lite dukar och alla juliga blockljus (som jag dock ej hunnit byta ännu).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen var det dags att fixa med Davids tårta! Helt otroligt att mitt "barn" redan blir 16 år om mindre än en vecka! Vart tar tiden vägen egentligen?? ♥
När tårtan äntligen var klar, efter massor av strul och inte göra som jag vill så var jag tvungen att peta i mig något för att i alla fall försöka orka fortsätta.
Så ett rån och sen ge sig på inköpslistan och kolla igenom vad vi har hemma i frysen! 
Fick ta och göra rent bord, bänkar och spisen också och så plocka undan allt presentpapper mm efter mitt lilla roliga med julklappsinslagning! :-)
Sen var det dags att fixa med andra delen av barnens överraskning som jag ska fixa då på söndag...så en timmes skrivande, vikande, rivande, paketering och klistrande så är man äntligen klar!
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Och nu är det dags att äta kvällsmat då huvudet värker, magen knorrar, fryser som f-n och ögonen svider. 
Blev ingen direkt vila idag men men...så kan det vara och de som verkligen känner mig visste nio redan att det inte skulle bli någon heller! :-P

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback