Lördagsmorgon!

God morgon! 

Sovit halvtaskigt inatt men känner mig rätt pigg ändå, beror nog på att jag slapp gå upp av en väckarklocka redan vid 5.30, och istället fick sova tills jag cakna av mig själv...vid 7. :-)
Än så länge är bara jag och tjejerna vakna. Då de äter banan och kollar tv på sina rum passar jag på att sitta här och uppdatera lite. :-)
Ska snart ta och fixa mig lite kaffe och antar att jag tänker krypa upp i soffan med den muggen och bara njuta av lugnet en stund.
Sen blir det frukost innan vi ska ta med oss tjejerna på lite äventyr idag. Theodor sov hos sin faster så han ska inte med, dröjer bog många timmar till innan han "hittar" hem. ;-)
Och oavsett vad så sa han igår att han inte ville med ändå. *börjar bli stor ju*
Så vi ska väl börja med en tur till Jula för att inhandla lite grejor till cyklarna samt kartonger och lim, så jag kan påbörja mitt julpyssel! :-D
Sen ska vi in på Ica för att komplettera det vi missade igår och även låta tjejerna vara med på de olika tävlingarna mm de anordnar där idag.  :-)
Sen åker vi vidare till stan för att låta tjejerna vara med på det stora barnkalaset som anordnas idag mellan 11-15. Massor av pyssel mm som de kan göra. Detta ska bli kul. Förra året var de där med sin farmor så jag är själv lite nyfiken. :-D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sen är det hem för att fixa middag och myskväll med familjen! ♥
Blev inget fredagsmys igår då Theodor drog till faster, men mest för att lilla Emilia somnade innan jag hade duschat klart. *mammas trötta tjej*
Så vi tar det idag. Och lyxar till det med fläskfile i dragonsås med pressad potatis, sällskapsspel och kanske någon film. 
Och självklart godis mm då det faktiskt är LÖRDAG! :-D
Sen är det nog sovdags för barnen så vi vuxna kan se något avsnitt av serier innan natten och samla krafter inför morgondagens roligheter! ;-)
Så...önskar er alla en superbra dag och som jag skrev igår...hitta på något kul nu när ni är lediga! ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback