Så där ja!

Kom efter många om och men fram till vårdcentralen och fick en tid nu kl 14. Så bara att göra mig iordning och dra.

Så jag kan ringa tillbaka till chefen sen och berätta hur det gick...eller messa då min hals värker enormt när jag försöker prata.
Den är ju rolig med barnen.  Det gör ont bär jag pratar men det är ingenting emot hur det känns när jag ska försöka höja rösten. *AJ*
Men det går väl över. Och själv hoppas jag att det inte blir alltför långvarit för nu är jag trött på att vara sjuk titt som tätt. Fattar inte varför jag blir så sjuk. Jag har ju trots allt hållt mig frisk så himla länge och nu åker jag på allting eller vaddå?
Jaja..måste dra nu. Men återkommer efter sen så ni får veta hur det gick.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback