Skön vila!

Så skön vila att jag somnade!

Var faktiskt riktigt gött att sova en liten stund. Maten fick sjunka in ordentligt, huvudet fick vila och kroppen lika så.
Känner mig nu lite piggare med mindre värk och definitivt mindre skakningar. Även om jag fortfarande skakar lite i händerna men det går över.  Förhoppningsvis innan det är dags att dekorera tårtan!  :-P
Så nu dricker jag kaffe och har precis vispat grädden till tårtan! :-)
Så i väntan på att jag ska kunna börja så får min kaffemugg all min uppmärksamhet! ;-)
Förtjänar det efter att ha nattat lilltjejen min och vispat grädden själv. :-P
Men men...har inte mycket mer att skriva nu så återkommer senare. Behöver nog ett par pauser i tårtskapandet. :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback