Slutat!

Då var sista dagen gjord. Har varit en lugn dag så plockat en del varor, bakat, skrivit ut papper, suttit i kassan och som pricken över i välte jag ägg på golvet, så fick städa också. :-/

Jaja...de får ju inte glömma bort mig när jag är borta! :-P
Så nu står jag och väntar på busse. Kom ut till hållplatsen 16.17 och var då 14 minuter kvar tills bussen skulle gå. Klockan är nu 16.30 (med andra ord har det gått 13min och nu är det "bara" 11min kvar tills bussen kommer. *suck* 
Alltid så förbannat sen! :-(
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
När jag kommer hem blir det att baka tårtdekorationer och försöka hinna med alla ikväll så jag kan göra själva tårtan imorgon bitti innan operationen. 
Fick tid kl 11.30 så blir ändå en jobbig förmiddag utan något att äta. :'(
Ska även ställa upp min nya adventsstake i köksfönstret då den gamla var trasig, men hitta en på jobbet billigt så nu har vi en fungerande tillsvidare i alla fall! :-D
Nä! Fryser om fingrarna så ska avsluta och dra på mig vantarna. Men skriver säkert mer senare.
Och nu är klockan ändå 16.39 och "bara" 6min kvar. *yihoo*
Nu jävlar går det snabbt! :-P *not*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback