Vilar i soffan!

Då var man hemma igen och det känns helt underbart! 

Mår riktigt bra. Bara lite skakig och skallebank men det gör absolut ingenting då jag vet att det kommer att gå över så småningom.
Operationen gick bra. Var snabb och var vaken och allert direkt när de väckte mig i operationssalen. *fniss*
Tog sen inte lång tid alls innan jag var uppe och kissade och hade mitt samtal med läkaren och sen fick åka hem! *så skönt*
Då tycker jag det var värre innan eftersom jag hade tid 11.30 men de var försenade så kom inte in förrän vid 12.45. Men det är sånt som händer.
Så nu sitter jag och vilar mig lite i soffan och väntar på att skakningarna ska försvinna så jag kan göra klart tårtan till imorgon, men ingen stress eller panik då jag har gott om tid på mig! :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Men det var allt från mig för stunden. Ska ta och fortsätta äta, bara magen slutar låta, och glo på tv:n medans jag njuter av att vara hemma hos familjen igen! ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback