Beröm!

Praktiken idag gick riktigt bra, trots extrema smärtor i vänster handled, men det som inte dödar härdar och banne den sim ger sig! ;-)
Men innan hag gick hem idag så fick jag beröm av chefen och han tyckte jag hade jobbat riktigt bra idag! :-D

Sen har mitt sista arbete blivit rättat av läraren och även detta blev GODKÄNT med vra omdöme, orkar dock inte logga in igen för att dkriva av detta så ni får nöja er med resultatet och en glad Nina! :-P

Var super trevlig fika stund med Malin och barnen och jag hoppas verkligen vi kan få till det snart igen!
Nu försöker jag få Emilia att städa sitt rum, vilket är lika omöjligt som vanligt och känner att jag inte riktigt är på topp humör för att tjafsa med henne idag. Trots beröm och godkänt betyg så känner jag mig nedstämd och små irriterad.
Sen saknar jag min älskling och längtar efter att få göra något riktigt roligt, själv eller helst med bara älsklingen min! ♥
Så nä...inget toppen humör idag tyvärr...

Har ingen större lust med någonting och vill helst av allt bara lägga mig...men det är minst 2 timmar kvar tills jag kan göra det då barnen ska isäng först!
Plus att jag borde äta något mer innan sängen så jag slipper att nå så fruktansvärt dåligt. ..igen... :-/
◇◇◇◇Bye Bye For Now◇◇◇◇

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback