Dagen går...

...och det dyker upp nya saker hela tiden. :-/
Fönstrena är bytta och klara, värmen börjar komma tillbaka och nu längtar jag efter att ställa iordning allting igen MEN då ska de komma och putsa fönstrena på måndag.
Vore ju skönt att få det gjort av andra men kul att ha Juliettes rum minimerat hela helgen och alla fönster fortsatt gapande tomma?
Nä...det stressar mig och gör mig irriterad, speciellt då vi får folk i helgen på middag och då vill man ju verkligen att det ska se hemtrevligt ut! :-(
Så funderar på att putsa fönsterhelvetena själv och säga nej tack!?!?!
Eller helt enkelt ställa tillbaka allting och ta ner det på söndag kväll igen! ?!? *beslutsångest*

Jaja...vi har precis varit och handlat för den kommande veckan. Känns skönt att ha det gjort! :-)
Så mat, mys till barnen och lite annat smått och gott till sonens födelsedag är klart! ♥

Så lilltjejen ligger i sängen och myser framför en film, och värmer sig under täcket...med en glasskål i näven! :-P

Stora tjejen kom precis hem från skolan...helt överlycklig då de ska ha Halloweendisco i skolan på fredag nästa vecka! :-D *fun, fun, fun*
Och själv ska jag snart ta itu med lite smått innan det blir fikapaus och trevligt tölande med världens bästa Malin! :-D

Så...det var allt från mig för stunden. Återkommer säkert senare eller så. Men tills dess...ha det toppen!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback