Dålig natt.

Ja inatt vaknade jag flera gånger och hade jätte svårt att sova bra. Så jag hoppas verkligen den kommande natten blir bättre!

Har varit vaken en stund och spelqt lite på mobilen och sitter nu ned morgonkaffet för att  få en liten energikick inför den nya arbetsdagen. :-)
I alla fall värt att försöka! ;-)
Men snart måste jag peta i mig frukost, få på mig kläder, packa väskan och få upp lilltjejen så hon kan göra sig klar för fritids.
Sen är det dags att åka till jobbet för en ny arbetsdag. Men idag ska jag inte vara så mycket på golvet utan få prova på kassan!  *spännande*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har även en fin nedräkning här hemma till min efterlängtade Ullareds resa! :-D
Så om fyra dygn är jag på väg! :-D :-D :-D
Jag är så spänd och nyfiken då detta kommer vara den första gången jag är där!
Några tips och råd på vägen från er som varit där ett par gånger?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nä! Ta med mig kaffekoppen ner för att få på mig kläder mm. 
Önskar er alla en super bra dag så hörs vi ler sen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback