Där försvann...

...den dagen lika fort som alla andra!
Praktiken gick fint idag. Fick börja med att "möblera" om på lagret genom att stapla pallar på varandra. Detta krävde lite armstyrka, vilket jag inte har jätte mycket av, så man kände finfint hur musklerna i underdelen av överarmarna fick arbeta. Inte fy skam med gratis styrketräning! :-P
Vem behöver gå på gym med detta arbete liksom. ;-)
Sen fuvk jag ställa fram veckans annonsvaror och tydlugen gjorde jag ett så bra arbete så chefen satte mig på att sortera och städa alla expo hyllor. Detta var faktiskt ett roligt arbete då jag inte tycker om när saker ligger i oordning! :-)
Och hux flux så var arbetsdagen slut så jag "sprang"genom butiken för att rycka åt mig kaffebröd, då jag redan gjort övertid och var sen till bussen hem, (vilket egentligen inte gör jätte mycket då jag kom sent imorse pga av buss helvetet), men hann med bussen precis! :-D

Väl hemma blev det att slänga på kaffe då svärmor skulle komma på besök. Var riktigt trevligt, var länge sen sist, och extra skönt att bara få sätta sig ner en stund, fika och bara vara innan det var dags för nyttigheter! ;-)

Sen var det nästan kväll. Men först fixa med lite mer julklappar och presenter innan det var dags att plocka undan och få lilltjejen klar för natten. Så nu ligger hon efter en liten mysstund med godnatt saga och kliande på ryggen! ♥
Och själv sitter jag och skriver detta samtidigt som jag messar med en kurskamrat och funderar på vad kvällens måltid ska bestå av...för nu är jag hungrig!

Så...hur har er dag varit då? Hönt något roligt?
Är väl egentligen ingen idé att fråga då ingen delar med sig via kommentarer ändå :-P
Kommer snart lägga mig så lika bra att säga God Natt nu...för några fler inlägg blir det inte idag!
★☆★☆★Sov Gott I Natt★☆★☆★

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback